Ze skupiny „PSA Peugeot Citroën“ se stává „Skupina PSA“, jako symbol transformace, která se opírá o plán Push to Pass

download-pdf
download-image
download-all


Společnost představuje nový název „Skupina PSA“ a nové logo.

 

Strategický plán Push to Pass otevírá nové stránky v historii skupiny. Kromě strategických os a přesně určených cílů představuje první krok k naplnění vize skupiny, jež vychází ze 2 hlavních cílů:

- být preferovanou globální automobilkou stojící na špici z hlediska výkonnosti,

- stát se oblíbeným dodavatelem služeb mobility a udržovat se svými zákazníky dlouhodobý kontakt.

 

Nová identita skupiny, ta předchozí „PSA Peugeot Citroën“ pocházela z roku 1991, je reakcí na vývoj obchodního modelu směrem k rozšíření aktivit. Cílem tohoto vývoje je reagovat na optimalizaci stávající zákaznické základny a současně ji, zejména díky digitalizaci, výrazně rozšířit.

 

Nová identita je symbolem dynamiky 3 výrazných automobilových značek, Peugeot, Citroën a DS, a všech dalších současných i budoucích aktivit skupiny. Současně v sobě odráží 200 let průmyslové historie skupiny.

 

Nové logo vzniklo interně, jeho autory jsou designéři Peugeot Design Lab, což je studio typu Global Brand Design, které poskytuje odborné znalosti získané v automobilovém odvětví ve prospěch externích značek.

 

Šéfdesignér Jean-Pierre Ploué k tomu uvedl: „Nové čisté a elegantní logo se otevírá novým horizontům: doprovází vývoj skupiny a rozšíření jejich aktivit směrem k novým službám mobility. Sytě modrá střízlivá barva je připomínkou našeho historického odkazu.“

Scroll